There is often a correlation between clear values, a good working environment and a solid reputation.
Alle har forskjellige personligheter, men det er ikke alle som lar lyset treffe fasettene og viser hele bildet av hvem de er. Sånn er det med merkevarer og firma også. Det viktigste først: har du et klart bilde av hvem du er? Er du villig til å skille deg ut, engasjere og kanskje provosere? En visuell identitet bidrar med å vise det bildet du har skapt eller ønsker å skape med kulturen i firmaet og følelsen dere ønsker at kunden skal sitte igjen med. Verdier og ambisjoner kommer til uttrykk i en gjennomtenkt identitet.
Særpreg kan tilby logoutforming for de nyetablerte med stramt budsjett gjennom konseptet spire og kan være en god start for mange gründerselskap. Har du større ambisjoner og vil nytte deg av en full strategi på merkevarebygging, bør du gå for en visuell identitet som innebærer mer enn logo. Her kan vi utvikle en profil til firma som brukes i nettsider, presentasjoner, messestands, bekledning, sosiale medier og lignende.
A logo is often your visual identity, and should reflect you in an easy-to-understand, clear and intelligent way. Text only or in interaction with an icon.
As part of the profile, we look at values, and how we communicate this with colleagues and customers. A profile involves fonts, colors, image usage and language. It becomes the framework for a common thread throughout everything you do, increasing your recognizability.
You can choose between logo packs and profile packs. If you are looking for something special for your industry, it can be fixed.
Here you can also build on a website, web design with distinctive features!